خانه جایی است که سلامتی وجود دارد: چگونه سلامت دیجیتال می تواند خانه را به یک خانه پزشکی واقعی برای مصرف کننده تبدیل کند!
I. افراد
دریافت خدمات مراقبتی در خانه پتانسیل بسیار زیادی برای دریافت این خدمات به راحتی و با کیفیت بالا و مقرون به صرفه قابل ارائه می باشد. جلوگیری از شرایط سطح پایین، اجتناب از بازدیدهای غیرضروری ED (تقریباً 19٪)، استفاده کمتر از سفارشات آزمایشگاهی، تصویربرداری و مشاوره، و کاهش زمان انتظار تنها تعدادی از مزایای بسیاری است که این مدل ها ارائه می دهند.
II. بیمارستان ها
برنامههای بیمارستانی در خانه که افراد را قادر میسازد مراقبتهای حاد را در آسایش و راحتی خانهشان دریافت کنند، در کاهش عوارض و نرخ بستری مجدد و در عین حال کاهش هزینههای مراقبت تا 30 درصد یا بیشتر، مؤثر بوده است، که ناشی از صرفهجویی در هزینههای ناشی از کاهش روزهای اضافی بستری و عوارض کمتر است و کاهش هزینه های سربار را نیز شامل می شود.
III. بخش ها
تعداد مصرف کنندگانی که به خدمات بهداشتی در خانه نیاز دارند قابل توجه است، اگرچه این نیازها بر اساس نوع مراقبت متفاوت است. برای تشریح این گروهها، مصرفکنندگان را به چهار بخش مجزا دستهبندی میکنیم:
1. نیازهای لازم برای مراقبت مزمن
2. مراقبت پیشگیرانه مورد نظر
3. تازه ترخیص شده
4. مراقبت از آسایشگاه واجد شرایط
IV. سرمایه گذاری ها
سرمایهگذاری در راهحلهای بهداشتی در خانه در پاسخ به همهگیری به طور معناداری سرعت گرفته است و از 2.2 میلیارد دلار در سال گذشته به 4.7 میلیارد دلار در سال 2021 رسیده است. در حالی که فعالیت در سال 2022 نسبت به سال های گذشته نسبتاً کم بود، علاقه ذینفعان به مراقبت های بهداشت در خانه همچنان ادامه دارد.
V. پیش بینی ها
1. از آنجایی که صنعت به سمت ارائه خدمات مراقبتی بیشتر در خانه سوق پیدا می کند که در مقایسه با محیط های سنتی مراقبت حضوری، خدمات مراقبتی با هزینه کمتری را ارائه می دهند، تقاضا برای چنین خدماتی افزایش می یابد، بنابراین چرخه ای با بینش به سمت مراقبت مبتنی بر ارزش به حرکت در می آید.
2. از آنجایی که تقاضا برای مراقبتهای بهداشتی همچنان به سمت پیشرفت است و دسترسی به مراقبتهای پیشگیرانه در محیطهای سنتی محدود و پرهزینه است، ذینفعان متصدی مراقبتهای بهداشتی پیشنهاداتی را برای این خدمات در خانه توسعه خواهند داد.
3. با توجه به افزایش توانایی جمعآوری مجموعههای گستردهتری از اطلاعات کاربر، ارائهدهندگان برای ایجاد بینش عمیقتر در مورد مصرفکنندگان (بیماران) مجهزتر خواهند بود و بنابراین رویکردی کاملاً شخصی و شخصی برای ارائه مراقبت اتخاذ میکنند.
VI. چشم انداز
برای تحقق واقعی پتانسیل ارائه شده توسط خدمات سلامت در خانه، همکاری چند ذی نفع بین پرداخت کنندگان، ارائه دهندگان و سیاست گذاران مورد نیاز است و زمانی که با موفقیت مورد استفاده قرار گیرد، پتانسیل یک رویکرد بازطراحی شده، عادلانه تر و پایدارتر را برای حرکت مراقبت های بهداشتی ارائه می دهد.
منبع:
نظر دهید